PRISPEVKI

PRISPEVKI

PRISPEVKI

DORMEO – v trenutkih krize je ključen optimističen in pomirjujoč ton komunikacije

| Prispevki | No Comments
Situacija, v kateri smo se znašli je predvsem osvetlila novo realnost in odprla predvsem drugo plat življenja, začeli smo se zavedati, kaj nam je v življenju zares pomembno ter da…

SKB – v krizi je potrebno biti zanesljiv in predan partner

| Prispevki | No Comments
Pri komunikaciji v času krize je ključno, da so najprej obveščeni zaposleni in potem širša javnost. Pomembno je, da je komunikacija jasna, nedvoumna in pravočasna. Ton komunikacije mora biti pomirjajoč…

MERKUR – Superbrands v času krize

| Prispevki | No Comments
Zavedanje blagovne znamke odraža stopnjo seznanjenosti potrošnikov z vašim podjetjem in sporočilom, ki slednje pošilja v svet. Tu ne govorimo le o prepoznavnosti logotipa, ampak o konkretni zgodbi blagovne znamke,…

MERCATOR – Dober sosed se izkaže še posebej v težkih trenutkih

| Prispevki | No Comments
Podoba blagovne znamke je zelo pomembna, saj je veliko večja verjetnost, da potrošniki kupujejo od znamk, ki jih prepoznajo in predvsem zaupajo. Ravno slednje ustvarja zvesto publiko, ki bi morala…

GENERALI – V krizi je potrebno še bolj krepiti odnose s strankami

| Prispevki | No Comments
Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

ZAVAROVALNICA TRIGLAV – Spodbujanje varnega ravnanja in razumevanja

| Prispevki | No Comments
Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

Dogodek za člane strokovnega sveta

| Prispevki | No Comments
Konec novembra smo v znak zahvale vsem članom strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2020 pripravili manjši dogodek v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana, ki je odlično poskrbel za pogostitev in organizacijo.…

Zaključili smo z drugo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020! Spoznajte naše člane strokovnega sveta

| Prispevki | No Comments
V Superbrands Slovenija smo, s pomočjo strokovnega sveta, končali drugo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020. Skrbno izbran 25 članski strokovni svet, ki je sestavljen iz strokovnjakov sveta trženja, odnosov z…

Superbrands Slovenija je z raziskavo trga s pomočjo Ipsos -a zaključil s prvo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020!

| Prispevki | No Comments
V sklopu Superbrands metodologije je izredno pomembna raziskava trga. V Superbrands Slovenija smo se pri raziskavi trga strateško in dolgoročno povezali s svetovno ugledno raziskovalno agencijo IPSOS - z njihovo…

GALA VEČERJA SUPERBRANDS

| Prispevki | No Comments
Svečana podelitev priznanj najboljšim blagovnim znamkam V petek, 15. februarja 2019, so bila na ekskluzivni GALA večerji Superbrands Slovenija podeljena priznanja najboljšim blagovnim znamkam leta 2018. Podelitev priznanj je bila…

SLOVENSKE ŽELEZNICE PONOSNO NOSIJO SUPERBRANDS ZNAMKO!

| Prispevki | No Comments
Skupina Slovenske železnice je koncern devetih slovenskih železniških družb. V mednarodnem in notranjem prometu skrbi za zanesljive prevoze tovora, potnikov ter celotno logistiko na enem mestu, kot tudi za vzdrževanje…

GENERALI PONOSNO NOSI SUPERBRANDS ZNAMKO! PARTURIENT MONTES

| Prispevki | No Comments
GENERALI d.d. je največja tuja zavarovalnica v Sloveniji, kjer deluje od leta 1996. Kot del ene izmed vodilnih v svetu, priznane in ugledne mednarodne zavarovalniške skupine Generali Group, se ponaša…

DORMEO – v trenutkih krize je ključen optimističen in pomirjujoč ton komunikacije

| Prispevki | No Comments
Situacija, v kateri smo se znašli je predvsem osvetlila novo realnost in odprla predvsem drugo plat življenja, začeli smo se zavedati, kaj nam je v življenju zares pomembno ter da…

SKB – v krizi je potrebno biti zanesljiv in predan partner

| Prispevki | No Comments
Pri komunikaciji v času krize je ključno, da so najprej obveščeni zaposleni in potem širša javnost. Pomembno je, da je komunikacija jasna, nedvoumna in pravočasna. Ton komunikacije mora biti pomirjajoč…

MERKUR – Superbrands v času krize

| Prispevki | No Comments
Zavedanje blagovne znamke odraža stopnjo seznanjenosti potrošnikov z vašim podjetjem in sporočilom, ki slednje pošilja v svet. Tu ne govorimo le o prepoznavnosti logotipa, ampak o konkretni zgodbi blagovne znamke,…

MERCATOR – Dober sosed se izkaže še posebej v težkih trenutkih

| Prispevki | No Comments
Podoba blagovne znamke je zelo pomembna, saj je veliko večja verjetnost, da potrošniki kupujejo od znamk, ki jih prepoznajo in predvsem zaupajo. Ravno slednje ustvarja zvesto publiko, ki bi morala…

GENERALI – V krizi je potrebno še bolj krepiti odnose s strankami

| Prispevki | No Comments
Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

ZAVAROVALNICA TRIGLAV – Spodbujanje varnega ravnanja in razumevanja

| Prispevki | No Comments
Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

Dogodek za člane strokovnega sveta

| Prispevki | No Comments
Konec novembra smo v znak zahvale vsem članom strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2020 pripravili manjši dogodek v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana, ki je odlično poskrbel za pogostitev in organizacijo.…

Zaključili smo z drugo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020! Spoznajte naše člane strokovnega sveta

| Prispevki | No Comments
V Superbrands Slovenija smo, s pomočjo strokovnega sveta, končali drugo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020. Skrbno izbran 25 članski strokovni svet, ki je sestavljen iz strokovnjakov sveta trženja, odnosov z…

Superbrands Slovenija je z raziskavo trga s pomočjo Ipsos -a zaključil s prvo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020!

| Prispevki | No Comments
V sklopu Superbrands metodologije je izredno pomembna raziskava trga. V Superbrands Slovenija smo se pri raziskavi trga strateško in dolgoročno povezali s svetovno ugledno raziskovalno agencijo IPSOS - z njihovo…

GALA VEČERJA SUPERBRANDS

| Prispevki | No Comments
Svečana podelitev priznanj najboljšim blagovnim znamkam V petek, 15. februarja 2019, so bila na ekskluzivni GALA večerji Superbrands Slovenija podeljena priznanja najboljšim blagovnim znamkam leta 2018. Podelitev priznanj je bila…

SLOVENSKE ŽELEZNICE PONOSNO NOSIJO SUPERBRANDS ZNAMKO!

| Prispevki | No Comments
Skupina Slovenske železnice je koncern devetih slovenskih železniških družb. V mednarodnem in notranjem prometu skrbi za zanesljive prevoze tovora, potnikov ter celotno logistiko na enem mestu, kot tudi za vzdrževanje…

GENERALI PONOSNO NOSI SUPERBRANDS ZNAMKO! PARTURIENT MONTES

| Prispevki | No Comments
GENERALI d.d. je največja tuja zavarovalnica v Sloveniji, kjer deluje od leta 1996. Kot del ene izmed vodilnih v svetu, priznane in ugledne mednarodne zavarovalniške skupine Generali Group, se ponaša…