PRISPEVKI
PRISPEVKI
PRISPEVKI

Situacija, v kateri smo se znašli je predvsem osvetlila novo realnost in odprla predvsem drugo plat življenja, začeli smo se zavedati, kaj nam je v življenju zares pomembno ter da…

Pri komunikaciji v času krize je ključno, da so najprej obveščeni zaposleni in potem širša javnost. Pomembno je, da je komunikacija jasna, nedvoumna in pravočasna. Ton komunikacije mora biti pomirjajoč…

Zavedanje blagovne znamke odraža stopnjo seznanjenosti potrošnikov z vašim podjetjem in sporočilom, ki slednje pošilja v svet. Tu ne govorimo le o prepoznavnosti logotipa, ampak o konkretni zgodbi blagovne znamke,…

Podoba blagovne znamke je zelo pomembna, saj je veliko večja verjetnost, da potrošniki kupujejo od znamk, ki jih prepoznajo in predvsem zaupajo. Ravno slednje ustvarja zvesto publiko, ki bi morala…

Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

Konec novembra smo v znak zahvale vsem članom strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2020 pripravili manjši dogodek v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana, ki je odlično poskrbel za pogostitev in organizacijo.…

V Superbrands Slovenija smo, s pomočjo strokovnega sveta, končali drugo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020. Skrbno izbran 25 članski strokovni svet, ki je sestavljen iz strokovnjakov sveta trženja, odnosov z…

V sklopu Superbrands metodologije je izredno pomembna raziskava trga. V Superbrands Slovenija smo se pri raziskavi trga strateško in dolgoročno povezali s svetovno ugledno raziskovalno agencijo IPSOS - z njihovo…

Svečana podelitev priznanj najboljšim blagovnim znamkam V petek, 15. februarja 2019, so bila na ekskluzivni GALA večerji Superbrands Slovenija podeljena priznanja najboljšim blagovnim znamkam leta 2018. Podelitev priznanj je bila…

Skupina Slovenske železnice je koncern devetih slovenskih železniških družb. V mednarodnem in notranjem prometu skrbi za zanesljive prevoze tovora, potnikov ter celotno logistiko na enem mestu, kot tudi za vzdrževanje…

Situacija, v kateri smo se znašli je predvsem osvetlila novo realnost in odprla predvsem drugo plat življenja, začeli smo se zavedati, kaj nam je v življenju zares pomembno ter da…

Pri komunikaciji v času krize je ključno, da so najprej obveščeni zaposleni in potem širša javnost. Pomembno je, da je komunikacija jasna, nedvoumna in pravočasna. Ton komunikacije mora biti pomirjajoč…

Zavedanje blagovne znamke odraža stopnjo seznanjenosti potrošnikov z vašim podjetjem in sporočilom, ki slednje pošilja v svet. Tu ne govorimo le o prepoznavnosti logotipa, ampak o konkretni zgodbi blagovne znamke,…

Podoba blagovne znamke je zelo pomembna, saj je veliko večja verjetnost, da potrošniki kupujejo od znamk, ki jih prepoznajo in predvsem zaupajo. Ravno slednje ustvarja zvesto publiko, ki bi morala…

Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenosti o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo in je zavedanje ter odgovornost znamk…

Konec novembra smo v znak zahvale vsem članom strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2020 pripravili manjši dogodek v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana, ki je odlično poskrbel za pogostitev in organizacijo.…

V Superbrands Slovenija smo, s pomočjo strokovnega sveta, končali drugo fazo izbora Superbrands Slovenija 2020. Skrbno izbran 25 članski strokovni svet, ki je sestavljen iz strokovnjakov sveta trženja, odnosov z…

V sklopu Superbrands metodologije je izredno pomembna raziskava trga. V Superbrands Slovenija smo se pri raziskavi trga strateško in dolgoročno povezali s svetovno ugledno raziskovalno agencijo IPSOS - z njihovo…

Svečana podelitev priznanj najboljšim blagovnim znamkam V petek, 15. februarja 2019, so bila na ekskluzivni GALA večerji Superbrands Slovenija podeljena priznanja najboljšim blagovnim znamkam leta 2018. Podelitev priznanj je bila…

Skupina Slovenske železnice je koncern devetih slovenskih železniških družb. V mednarodnem in notranjem prometu skrbi za zanesljive prevoze tovora, potnikov ter celotno logistiko na enem mestu, kot tudi za vzdrževanje…