Situacija, v kateri smo se znašli je predvsem osvetlila novo realnost in odprla predvsem drugo plat življenja, začeli smo se zavedati, kaj nam je v življenju zares pomembno ter da biti doma pomeni več kakovostnega časa v našem domu z našimi najbližjimi. Več o tem kar nam je zaupala Lea Vozel iz Dormea si lahko preberete v nadaljevanju.
Pogovarjali smo se z
Lea Vozel
Vodja blagovne znamke Dormeo za Slovenijo
- Kakšno odgovornost nosijo velike znamke v družbenih krizah? (na splošno)
Večja kot je blagovna znamka, večja je odgovornost. V vseh časih in na splošno. V družbenih krizah pa je ta odgovornost še večja in še bolj občutljiva. Pomembno je, da je blagovna znamka tudi v teh kriznih trenutkih odzivna, uvidevna in gradi zaupanje.
- Kakšne (komunikacijske) ukrepe ste sprejeli v povezavi z vašo blagovno znamko z nastankom krize? (cilji komunikacije v krizi)
Komunikacijo izdelkov smo prilagodili s predstavitvijo rešitev, ki jim jih ponujajo v teh trenutkih doma. Glede na to, da je blagovna znamka usmerjena na izdelke za dom, smo predvsem želeli poudariti pozitiven vidik ostajanja doma in kako lahko ta čas kupci preživijo kar se da koristno in tudi zabavno.
- Kakšna komunikacija (ton komunikacije, kanali, naslovniki…) se vam zdi ključna v času krize?
V trenutkih krize je ključen optimističen in pomirjujoč ton komunikacije. Z nastankom krize smo predvsem prilagodili komunikacijo ter tudi kanale, ne nazadnje pa tudi svoje delo. Zaradi zaprtih trgovin smo kupce želeli preusmeriti na splet ter na nakup preko TV. Odprli smo prvo virtualno trgovino v celotni grupi Studio Moderna. Od prvega dneva smo se tako rekoč preko noči prilagodili ter na delo od doma napotili tudi naše agente, ki so kupcem na voljo iz varnega zavetja svojega doma. Na splošno pa smo se osredotočili predvsem na pozitivno in optimistično komunikacijo, brez potenciranja in strašenja ljudi, ki so že tako dovolj zaskrbljeni s trenutnimi razmerami.
- Kakšen nasvet bi lahko dali manjšim blagovnim znamkam, ki se v krizi borijo za preživetje?
Menim, da blagovne znamke, ki so relevantne in prilagodljive, tudi v teh trenutkih lahko najdejo »luč na koncu tunela«. Tudi kriza lahko pomeni nove priložnosti in tudi male blagovne znamke lahko s pravim pristopom, pravimi kanali in komunikacijo, prosperirajo in najdejo priložnost za preživetje, mogoče celo za rast tudi v krizi.
- Kakšne posledice bo pustila kriza na vašo blagovno znamko?
Situacija, v kateri smo se znašli je predvsem osvetlila novo realnost in odprla predvsem drugo plat življenja, začeli smo se zavedati, kaj nam je v življenju zares pomembno ter da biti doma pomeni več kakovostnega časa v našem domu z našimi najbližjimi. Ker blagovna znamka pooseblja skrb za dom in najbližje, posledice krize vidimo optimistično, predvsem v večji povezanosti blagovne znamke s kupci.
- Ali menite, da se bo pomen blagovne znamke po krizi spremenil?
Menim, da si ljudje predvsem znajo/znamo zapomniti, kdo nam je stal ob strani v časih krize ter si to zapomnimo tudi v časih, ko ni krize. Če bodo ljudje v časih krize zadovoljni z blagovno znamko in rešitvami, ki jih ponuja, si bodo zagotovo zapomnili tudi po krizi in se vračali. Zato je pomembno, da še naprej ostanemo aktivni, gradimo pristen in pozitiven odnos s svojimi strankami ter se čimbolj prilagodimo njihovim izzivom.
- Je lahko kriza priložnost za nadaljnji razvoj blagovne znamke?
Kriza pomeni prilagajanje in z ustreznimi prilagoditvami, lahko pošiščemo tudi nove priložnosti. Zagotovo prilagoditve, v katere smo bili »prisiljeni« lahko uporabimo kot dobre prakse tudi v prihodnosti. Predvsem si je potrebno zapomiti lekcije (tako dobre kot slabe) ter se iz njih učiti.