Superbrands Slovenija start!

 

Superbrands Slovenija start!

Največji proračuni za oglaševanje pripadajo trgovinam, telekomunikacijam, prehrani in avto industriji

Superbrands organizacija, ki temelji na večletnih izkušnjah v trženju blagovne znamke na globalnem trgu (88 držav), matična hiša katere prihaja iz Velike Britanije in je v svojih 20 letih obstoja zgradila močno avtoriteto v trženju blagovne znamke, ponovno aktivira Superbrands na slovenskem trgu.

Superbrands ekipa je sestavljena iz podjetja Dhar media in njenega sestrinskega podjetja Ideja, ki sta prevzeli licenco za upravljanje z organizacijo Superbrands v Sloveniji in na Hrvaškem na začetku leta 2015. 

Superbrands Slovenija je svoje aktivnosti začel sredi aprila, ko je v sodelovanju z agencijami za raziskovanje trga (Ipsos) pripravljen seznam blagovnih znamk za Superbrands strokovni svet Slovenija 2015.

Blagovne znamke iz slovenskega trga so na seznamu vključene po deležu oglaševanja v preteklem letu, kjer so oglaševalci po velikosti proračuna razporejeni po kategorijah. Največji proračuni za oglaševanje pripadajo trgovinam, telekomunikacijam, prehrani in avto industriji. Začetni seznam je vseboval okoli 10 000 blagovnih znamk, na Superbrands seznamu, ki ga bo ocenjeval strokovni svet pa se bo nahajalo okoli 700 blagovnih znamk.

Superbrands Slovenija kot svoje glavno vodilo predstavlja transparentnost pri izbiri Superbrandov, komunikacijo s trgom in svoje komunikacijske kanale s stroko oplemenjuje s Brend kulturo, časopisom, ki ga lahko najdete na Issuu platformi.

Naslednji korak v organizaciji projekta je zbiranje Superbrands Strokovnega sveta, ki bo sestavljen iz vodilnih strokovnjakov iz vseh segmentov poslovanja, ki pa bodo ocenjevali blagovne znamke s posvečanjem posebne pozornosti na štiri najpomembnejše značilnosti blagovne znamke: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek za program Superbrands 2015/2016. 

Več o Superbrands Slovenija boste našli na www.superbrands.si.

Leave A Comment