Menite, da vse veste: razmislite o temu…

 

Menite, da vse veste: razmislite o temu…

Danes je težje kot kdaj koli izgraditi brend v svetu, kjer vlada zasičenost z dobrimi izdelki in storitvami. Kot še en izziv se je vsilila kriza. Brendi so prisiljeni rezati proračune in biti ustvarjalni kot nikoli do sedaj ter premikati meje ustvarjalnosti, ko je časa za to skozi manj. Kaj je tisto, kar bomo ponudili trgu in nazaj dobili predanega potrošnika ali uporabnika naših storitev pravo je vprašanje, ki bi si ga moral postaviti vsak brend menedžer, marketing direktor ali pr-ovec.

Veliko člankov je napisanih na to temo, vendar se nam nikoli ne zdi zadosti.

Tisto, kar bi morala biti misija vsakega brenda je odprta komunikacija s ciljnimi javnostmi. Vendar, katere so te ciljne javnosti? ? Ali je to samo tista, na katero se obračamo direktno preko kampanj s katerimi bombardiramo medije in tista, s katero komuniciramo preko družbenih omrežij? Par odgovorov je pravih, vendar, tokrat bomo omenili tistega kateremu posvečamo najmanj pozornosti, povzroča pa bolezen slabe komunikacije do ene pomembne javnosti. To pa je vaša ekipa. Okolje v katerem delate. Tu, kjer se nahajajo vsi predpogoji za uspeh vaše majhne ustvarjalne ekipe, današnji menedžerji pogosto sijejo seme nezaupanja. Zato smo izbrali omeniti te dve resnici:

  1. Super ego ali sovražnik razvoja brenda
  2. Pozaba enega pomembnega dejavnika: motor ne deluje brez zobnika.

Super ego ali sovražnik razvoja brenda

Ena izmed pogostih resnic, ki jo slišimo v poslovnem svetu je, da menedžerji včasih ne poznajo vsebine o kateri govorijo. To niti ni nek problem, ker, da bi bili na visoki poziciji ni treba, da vse veste. Morate imeti številne veščine, vendar, ne tudi biti enciklopedija. Vendar, ne glede na to, da vsi okoli priznamo, da je to resnica, pogosto delamo prav nasprotno in se delamo, da vemo vse. In takrat najpogosteje prepuščamo priložnost, da učimo nove stvari in premikamo svoje meje ter tako postanemo avtoriteta na našem področju delovanja. Biti avtoriteta na določenem področju: mamljivo, a ne?

Motor ne deluje brez zobnika

Druga resnica je še kako boleča ampak je tu. Ne morete zmeraj imeti prav, priznajte to. Čeprav ste daleč prišli s svojim predanim delom in vztrajnostjo, niste celotnega dela nikoli naredili sami. Pravzaprav, to je skorajda nemogoče, še posebej, če delate v sistemu kjer vodite več brendov, potem veste, da vam je delegiranje ena pomembna veja dela. Torej, ko je treba podmazati zobnike, da bi delali boljše, namesto kritike poskusite z lepo besedo i se presenetite.

Tisto, kar je dobra stvar je, da vam ni treba zmeraj iti po tej cesti.

V kolikor ste se prepoznali v teh resnicah, spremenite jih v prednost. Ne nas doživeti narobe. Dajte si priložnost, da dojamete stvari objektivno in svoje pomanjkljivosti preoblikujete v kakovosti. Sprejmite, da je učenje potrebno za posel in, da je ekipa vaša poslovna družina. Z njimi preživite vsaj osem ur na dan. Ne spreminjajte tega časa v agonijo.  Spremenite ga v Superbrands z odlično ekipo.

Mi pa se bomo javili z letno oceno.

– SB ekipa.

Leave A Comment