Na srečanju ekskluzivnega strokovnega sveta Superbrands 2018, 13.03.2018., so v prijetnem okolju dvorane President hotela Grand Hotel Toplice na Bledu predstavili rezultate izbora Superbrands Slovenija 2018.

Od 10500 blagovnih znamk, ki so bile uvrščene na začetni seznam Superbrands Slovenija (Ipsos Slovenia), jih je bilo samo 387 razglašenih za Superbrands in te bodo povabljene v ta ekskluzivni program.

Za Superbrands Slovenija je glasovalo 44 strokovnjakov iz sveta trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij. Glasovanje je potekalo prek spleta, blagovne znamke pa so bile v okviru glasovanja razvrščene abecedno in združene glede na tržne segmente. Ocenjevane so bile v štirih kategorijah: razlikovanje, kakovost, zaupanje in čustveni naboj.

„Strokovni svet Superbrands Slovenija 2018 je prepoznal 387 blagovnih znamk, ki s svojim razlikovanjem, kakovostjo, zaupanjem in čustvenim nabojem ustvarjajo razliko med deset tisoč blagovnimi znamkami, ki so prisotne na slovenskem trgu. Veliko blagovnih znamk že več let prepoznava pomembnost vlaganja v imidž in v svojih načrtovanih komunikacijskih dejavnostih izkoriščajo prednosti programa Superbrands s prikazovanjem oznake Superbrands, ki nedvomno vliva na krepitev imidža posameznih znamk,” je povedala Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvaške in Slovenije.

Večina blagovnih znamk, tj. 80 %, ki so bile razglašene za Superbrande, je bila ocenjenih s povprečno oceno 6,0–7,0, kar prikazuje, da stroka prepoznava obstoj prostora za krepitev imidža posameznih blagovnih znamk in večje vlaganje v dejavnosti trženja ter odnosov z javnostmi.

„Izredno zanimivo dejstvo je, da je le nekaj več kot 3 % od 10500 brandov prešlo cenzus in da bodo posledično povabljeni v družino Superbrands. To pomeni, da imajo podjetja kot lastniki brandov še veliko prostora za vlaganje v imidž branda in za dodatne marketinške aktivnosti, s ciljem, da bodo v bodoče tudi oni prepoznavni s strani strokovnega sveta Superbrands in organizacije Superbrands,“ je povedal Boško Praštalo, član strokovnega sveta Superbrands 2018, CEO Sellution, ki skrbi za prodajo aktivnosti Superbrands Slovenija.

 

Superbrands Slovenija je, tako kot na prejšnjih izborih, znova prepoznal najmočnejše blagovne znamke Slovenije in za Superbrands so bili razglašeni Mercator, OMV, Lidl, Medex, Spar, Donat, Radenska, Laško, Postojnska jama, Kranjska klobasa, Žito, Curaprox, Radio aktual, Večer, Delo, in mnogi drugi. 

Člani sveta:

  1. Janez Antolinc, Business Development Manager, Mayer McCann Ljubljana
  2. Grega Antolin, CEO, Promotiva
  3. Aleš Bricelj, vodja ključnih kupcev, Svet24.si
  4. Valentin Bufolin, vodja področja marketinga, Lidl
  5. Robert Dežman, direktor marketinga, OMV Slovenija
  6. Jure Fišer, direktor družbe, Gorenje Surovina
  7. Maja Golob, CEO, Spago
  8. Matej Grabovec, CEO, Novelus
  9. Gregor Grebec, direktor, najnakupi.si
  10. Gregor Kralj, Business Unit Manager, Red Bull
  11. Valentin Haralovič, poslovni razvoj platform na področju Balkana, trivago
  12. Anton Horvatič, direktor prodaje, Diners
  13. Zory Jakolin, ustanoviteljica 500 podjetnic, Zory Events
  14. Darja Jamnik, direktorica komercialnega sektorja, Mercator
  15. Katja Janko Puh, Head of Marketing for Slovenia & Croatia, Oliver Slo
  16. Tatjana Juriševič, predsednica uprave, Kompas
  17. Petra Juvančič, direktorica službe za odnose z javnostmi, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica
  18. Petra Kalan Lubajnšek, vodja poslovnega razvoja, Medex
  19. Živa Kovačevič, spletna prodaja in marketing, Aparati GA+ kuhinje
  20. Mirko Kralj, Project Director, AM Project
  21. Boštjan Kralj, marketing in PR manager, Lumar IG
  22. Tjaša Lavbič, Produktno vodjenje in marketing, Addiko Bank
  23. Anja Lesar, vodja marketinga, Montecristo
  24. Mihaela Leskovec, skrbnica blagovnih znamk, TS media
  25. Lea Lipovšek, Chief Marketing Officer, Madwise
  26. Petra Mencingar Cvar, direktorica, področje prodaje in razvoja, Pošta Slovenije
  27. Uršula Menih Dokl, direktorica korporacijske identitete in komuniciranja, Gorenje
  28. Nataša Mohorč Kejžar, Direktor, Strategic consulting, IPSOS Slovenija
  29. Maja Murić, vodja odnosov z javnostmi, Coca-Cola HBC Slovenia
  30. Urban Ocepek, strokovni sodelavec za komuniciranje, Banka Sparkasse
  31. Irena Pavčič, CEO, IPPR Marketinške in PR storitve
  32. Samo Pavlović, direktor, Rauch
  33. Damjan Planinc, Managing Director, Get Interactive by Get.in
  34. Boško Praštalo, Founder & CEO, Sellution
  35. Viktorija Radojević, direktorica marketinga, Mercator
  36. Mihael Slanc, IT & PM / CTO, Vovko
  37. Jelka Slatinšek, direktorica marketinga, JUB
  38. Borut Sočan, direktor, Imago
  39. Leon Šikovec, vodja PR, marketinga in medijev, Sberbank
  40. Darja Šusteršič, direktorica trga Mars za BiH, Slovenijo in Hrvaško, Mars Multisales BBA
  41. Peter Vidmar, direktor in partner, Agencija 101
  42. Jasna Zaler Culiberk, direktorica razvoja poslovanja, Mini City (Malo mesto d.o.o.)
  43. Petra Žagar, vodja marketinga blagovnih znamk, Ljubljanske mlekarne
  44. Dino Zupančič, kreativni direktor in partner, Agencija 101

 

 

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *