O Superbrandsu

Neodvisna avtoriteta za brending,
ki deluje v 88 državah sveta.

 

  • Začel kot radijska oddaja leta 1994 na GLR radiju, danes BBC radio London, vodil pa jo je Marcel Knobil, ustanovitelj Superbrands-a.
  • Cilj oddaje je bil komunicirati o brendih, ki se vsakodnevno nahajajo v njihovih življenjih.
  • Glede na uspeh, ki ga je oddaja dosegla, leta 1995 je ustanovljena Superbrands organizacija.
  • Danes deluje v 88 državah sveta in prepoznava najboljše brende ter jim dodeljuje Superbrands status.
  • Izbor za Superbrands se izvaja enkrat na leto, brende pa izbirajo strokovni svet in potrošniki.

Naša ekipa

Vesna Sekalec, diplomirana ekonomistka marketinške smeri z dvajsetletnimi izkušnjami v oblikovanju, organiziranju, vodenju in spremljanju projektov se je pridružila naši ekipi na začetku leta 2015 po dvanajstih letih dela v Oriflame Kozmetika Croatia na poziciji koordinatorja marketinga. Svoje izkušnje je pridobila pri delu s številnimi brendi in v korporacijah (Mondex, Bramac, Industrogradnja, Ogilvy & Mather ter Oriflame Kozmetika Croatia).

Superbrands v Sloveniji mora zavzeti pozicijo neodvisne avtoritete za brendiranje, kar bi tudi v samem začetku morala biti njegova misija. Novitete, ki jih uvajamo dajejo poudarek na čustveni učinek, ki je eden izmed najbolj močnih razlogov zakaj pravzaprav imamo radi določene brende.

Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands za Hrvaško in Slovenijo.

  vesna@superbrands-hrvatska.hr
Tel. + 385 (0)1 6458 875