[big_title small_margin=”no”]

Zbran Strokovni svet

Superbrands Slovenija 2015/16

[/big_title]

Predstavljamo vam seznam strokovnjakov, ki bodo ocenjevali Slovenske Superbrande, pri čemer posebno pozornost bodo posvečali najpomembnejšim značilnostim brenda: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek

Superbrands organizacija, ki temelji na večletnih izkušnjah v brendiranju na globalnem trgu (88 držav), je v svojih [highlight dark=”no”]20 letih obstoja zgradila močno avtoriteto v brendingu.[/highlight]

Leta 2015 Superbrands Slovenijo bosta predstavljali podjetji Dhar media in [highlight dark=”no”]Ideja, ki sta na začetek leta 2015 prevzeli licenco za upravljanje z organizacijo Superbrands v Sloveniji ter na[/highlight] Hrvaškem

[highlight dark=”no”]Glavna vodilja Superbrandsa[/highlight] pri izbiri brendov in komunikaciji s trgom je [highlight dark=”no”]transparentnost[/highlight], torej letos Superbrands ocenjevanje brendov temelji na ocenah [highlight dark=”no”]stroke in potrošnikov (skozi tržne raziskave).[/highlight]

[highlight dark=”no”]Superbrands Slovenija[/highlight] je svoje aktivnosti začel sredi aprila, ko je v sodelovanju z agencijami za raziskovanje trga (Ipsos) pripravljen seznam blagovnih znamk za Superbrands strokovni svet Slovenija 2015.

[highlight dark=”no”]Strokovni svet Superbrands Slovenija 2015/16[/highlight] je sestavljen iz 20 članov, vodilnih strokovnjakov (TOP menedžmenta) iz sveta biznisa, medijev, marketinga in odnosov z javnostmi, ki bodo ocenjevali brende, pri čemer posebno pozornost bodo posvečali štirim najpomembnejšim značilnostim brenda: [highlight dark=”no”]zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek[/highlight] za program Superbrands 2015/2016.

[heading centered=”yes” margin_bottom=”no”]Seznam članov Strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2015/16[/heading]

  1. Aleš Bricelj, SVET24.si, Vodja ključnih kupcev

  2. Tina Cipot, Lidl, Odnosi z javnostmi

  3. Tomislav Čeh, Union hoteli d.d., Glavni direktor

  4. Robert Dežman, Marketing & Training manager at OMV Slovenia

  5. Roman Frank, Vodja službe Marketinga, Lesnina

  6. Iztok Franko, Adria Airways, Slovenski letalski prevoznik d.d., IT&Marketing Direktor

  7. Katja Grabrovec, PR Agency Novelus, PR direktorica

  8. Matej Grabrovec, PR Agency Novelus, Direktor

  9. Dragica Grilj, Delo, Direktorica oglasnega trženja

  10. Katja Janko Puh, S.OLIVER SLO, Head of Marketing for Slovenia & Croatia

  11. Petra Kalas Lubajnšek, Medex, Vodja marketinga

  12. Matjaž Klipšteter, Taktik, Direktor

  13. Duško Kos, Studio Moderna, Generalni direktor

  14. Katja Kresse, Bayer, Head of PR Department/Communications

  15. Uršula Menih Dokl, Gorenje, Direktorica Korporacijske identitete in komuniciranja

  16. Irena Novinec, Orbico, Generalna direktorica

  17. Jolanda Race, Kraš, Direktorica Trženja izdelkov

  18. Janez Rebec, Pivka, Predsednik uprave

  19. Alenka Rozman, NLB d.d., Brend manager, Corporate Communication and Strategy, Corporate Communications

  20. Domen Ščukovt, Farmicom, Direktor

  21. Dino Zupančič, Agencija101, Kreativni direktor in partner

  22. Vesna Sekalec, Dhar media, direktorica projekta Superbrands za Hrvaško in Slovenijo

  23. Lea Brezar, Dhar media, direktorica

 

Brendi iz slovenskega trga so na seznam uvrščeni po deležu oglaševanja v preteklem letu, kjer so oglaševalci po velikosti proračuna segmentirani po kategorijah. Največji proračuni za oglaševanje pripadajo trgovinam, telekomunikacijam, prehrani in avto industriji. Inicialni seznam je vseboval okoli 10 000 brendov, na Superbrands seznamu, ki ga bo ocenjeval strokovni svet pa se bo nahajalo okoli 700 brendov.

Več o Superbrands Slovenija boste našli na www.superbrands.si.

 

[heading centered=”yes” margin_bottom=”no”]Ocenjivanje najboljših / Strokovni svet[/heading]

Slika-za-bazu-ulaz-SLO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *