Svečana podelitev priznanj najboljšim blagovnim znamkam

V petek, 15. februarja 2019, so bila na ekskluzivni GALA večerji Superbrands Slovenija podeljena priznanja najboljšim blagovnim znamkam leta 2018.

Podelitev priznanj je bila v petek, 15. februarja 2019, v svečani dvorani hotela Four Points by Sheraton v Ljubljani. GALA večerja se je začela včast 15 najboljšim blagovnim znamkam, ki so jih izbrali člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija. Članstvo je letos zajemalo kar 44 strokovnjakov iz sveta medijev, trženja, odnosov z javnostmi in podjetništva, ki so ocenjevali umetnost uspešnega znamčenja.

Na svečani večerji, ki jo je s pesmijo začela Anabel, je organizacija Superbrands tudi letos v Sloveniji podelila priznanja izjemnim blagovnim znamkam.

Neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki deluje v 88 državah sveta, je na lokalni ravni po izboru strokovnega sveta ocenjevala blagovne znamke glede na štiri pomembna merila: razlikovanje, kakovost, zaupanje in čustveni učinek. Prav to so razlike, po katerih se ločijo najboljši. Lea Brezar, CEO Dhar media in Superbrands Hrvaška in Slovenija, in Boško Praštalo, Superbrands Slovenija in Founder and CEO Sellution, sta kipce izročila naslednjim Superbrandom 2018: DINERS CLUB, EUROJACKPOT, GENERALI ZAVAROVALNICA, GOODLIFE, LIVERIN FORTE, LOTO, MED.OVER.NET, MERCATOR, MINICITY, MLADINA, OMV, PALMA, SLOVENSKE ŽELEZNICE, VEČER in ZAVAROVALNICA TRIGLAV.Priznanja so bila podeljena tudi partnerjem Superbrands: RR Selection, Promotiva in Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

„Blagovne znamke se zavedajo velike vrednosti programa Superbrands, ki vsako leto prispeva k stroki kot neodvisna avtoriteta za znamčenjeprek vseh svojih komunikacijskih kanalov. Superbrands tudi letos predstavlja ekskluzivno izdajo knjige Superbrands, „biblije znamčenja“, ki vsebuje TOP blagovne znamke Slovenije, predstavljene prek edinstvenih študij blagovnih znamk,“je povedala Lea Brezar, CEO Dhar media in Superbrands Hrvaška in Slovenija.

K posebnemu ugodju je doprinesel nastop plesnega studia Jay Dance, ki je s svojim nastopom svečano podelitev še okrepil in dvignil vzdušje.Sam dogodek SUPERBRANDS ANNUAL AWARD je pokazatelj, da Slovenija, podjetja in organizacije potrebujejo in podpirajo projekt Superbrands. Naše poslanstvo je nadaljevati v smeri transparentnega dela in ozaveščanja tako strokovne javnosti kot potrošnikov o pomenu projekta Superbrands. Vsi pravijo da so najboljši! Samo nekateri to tudi so,“ je povedal Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, Founder and CEO Sellution.

„Organizacija Superbrands vlaga v povečevanje vrednosti blagovnih znamk in promocijo blagovnih znamk na slovenskem in svetovnem trgu, zato je treba blagovne znamke spodbujati, da sledijo priporočilom organizacije Superbrands in te vrednote komunicirajo v interesu ustvarjanja slovenske konkurenčnosti,“ je povedal Zoran Sazdovski, CEO Superbrands Adriatic.

Razkošne GALA večerje v organizaciji marketinške agencije Dhar media iz Zagreba in Superbrands Slovenije so se udeležili predstavniki razglašenih najboljših blagovnih znamk, člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija in predstavniki številnih medijev ter drugi udeleženci tega velikega dogodka na področju blagovnih znamk. Moderator večerje je bil Gregor Murn.

Categories: Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *