Čestitke Slovenskim Superbrandom!

Strokovni svet je ocenil Superbrande Slovenije 2015/16., na način da so posebno pozornost posvečali najpomembnejšim značilnostim branda: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek

Superbrands organizacija, utemeljena na večletnih izkušnjah v brendiranju na globalnem trgu (88 držav), je v svojih 20 letih obstoja zgradila močno avtoriteto v brendingu.

Leta 2015 Superbrands Slovenijo bosta predstavljali podjetji Dhar media in Ideja, ki sta na začetek leta 2015 prevzeli licenco za upravljanje z organizacijo Superbrands v Sloveniji ter na Hrvaškem.

Glavno vodilo Superbrandsa pri izbiri brendov in komunikaciji s trgom je transparentnost, torej letos Superbrands ocenjevanje brendov temelji na ocenah stroke in potrošnikov (skozi tržne raziskave).

Strokovni svet Superbrands Slovenija 2015/16 je sestavljen iz 23 članov, vodilnih strokovnjakov (TOP menedžmenta) iz sveta biznisa, medijev, marketinga in odnosov z javnostmi, ki bodo ocenjevali brande pri čemer posebno pozornost bodo posvečali štirim najpomembnejšim značilnostim branda: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek za program Superbrands Slovenija 2015/2016.

Seznam članov Strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2015/16 boste našli na povezavo.

Brendi s slovenskega trga so na seznam uvrščeni po deležu oglaševanja v preteklem letu, kjer so oglaševalci po velikosti proračuna segmentirani po kategorijah. Inicialni seznam je vseboval okoli 10 000 brendov, in 300 od njih so razglašeni kot Superbrandi Slovenije 2015/16 po izbiri Strokovnega sveta.

Čestitke  Superbrandom!

 

 

 

Leave A Comment