Blog

Čestitke Slovenskim Superbrandom!

Strokovni svet je ocenil Superbrande Slovenije 2015/16., na način da so posebno pozornost posvečali najpomembnejšim značilnostim branda: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek Superbrands organizacija, utemeljena na večletnih izkušnjah v brendiranju na globalnem trgu (88 držav), je v svojih 20 Read more…

Blog

Zbran Strokovni svet Superbrands Slovenija 2015/16

Dostavljamo seznam strokovnjakov, ki bodo ocenjevali Slovenske Superbrande, pri čemer posebno pozornost bodo posvečali najpomembnejšim značilnostim branda: zanesljivost, kakovost, razliko in emotivni učinek Superbrands organizacija, utemeljena na večletnih izkušnjah v brendiranju na globalnem trgu (88 držav), je v svojih 20 Read more…

Uncategorized

Superbrands Slovenija start!

 [big_title small_margin=”no”] Superbrands Slovenija start! [/big_title] Največji proračuni za oglaševanje pripadajo trgovinam, telekomunikacijam, prehrani in avto industriji Superbrands organizacija, ki temelji na večletnih izkušnjah v trženju blagovne znamke na globalnem trgu (88 držav), matična hiša katere prihaja iz Velike Britanije Read more…

Blog

Kaj je pravzaprav brend?

[big_title small_margin=”no”] Kaj je pravzaprav brend? [/big_title] Koren besede BRAND prihaja iz starodavnih časov, ko se je človek odločil, da označi svojo lastnino in da pečat kakovosti svojemu izdelku. S tem žarečim pečatom se je v teh časih žigosala živina. Read more…